U kunt de Technische Dienst op verschillende manieren bereiken:
- Via het contactformulier hieronder.
- Dit is de eenvoudigste manier.
- Dit is de eenvoudigste manier.
- Via e-mail
- Telefonisch op 09 223 35 28
- Op weekdagen tussen 8.30 en 12.00 uur
- Op weekdagen tussen 8.30 en 12.00 uur
- Op ons kantoor in Gent
- Op weekdagen - tussen 8.30 en 12.00 uur
Omschrijf in elk geval uw probleem zo duidelijk mogelijk en/of voeg een foto toe.
Afhankelijk van hoe erg het probleem is, krijgt uw melding een prioriteit. Dat wil zeggen: dringende problemen worden eerst opgelost. Minder of niet dringende problemen doen we daarna.
Permanentiedienst
Huurders van appartementen kunnen buiten de kantooruren bellen naar de permanentiedienst. Het nummer van de permanentiedienst hangt uit in uw appartementsgebouw.
Opgelet: dit is enkel voor dringende problemen, namelijk verstoppingen, een gaslek of waterlekken met grote schade.
Defect verwarmingsketel
Voor elk defect aan de verwarmingsketel kunt u terecht bij de onderhoudsfirma's waarmee Dimensa samenwerkt. Met welke firma u contact moet opnemen, vindt u hier terug.
Opgelet: we werken met 4 firma's, dus het contactnummer is niet voor iedereen hetzelfde.